Thursday, September 04, 2008

I don't want to feel like I don't have a future, I don't want to feel like it's an end of a summer.
Let's not fall back to sleep like we used to...I don't want to wake up knowing I don't have a future.
Your love is something I cannot remember.

I don't want to spend another day in this city.
I woke up thirsty, it's hard to go back you know.
Let's not fall back to sleep like we used to, do you remember?
I don't want to wake up knowing I don't have a future.

I don't want to see the same pictures all over. And I've been standing on the same spot now since it's been over. 'Cause someone promised me a new chance, yes you promised.
Impossible. Your love is something I cannot remember.
And there's a first time and a second time, you've got to hold on.
Did you know it could happen to you?
Your love is something I cannot remember.
Do i believe everything they write in all those magazines? "Stay out of love until you're ready, stay out of it 'cause it scares you."

.....i'll still find my love outside the public library.

... you know it could happen to me.

aqui no hay public libraries... terminaré lejos y creyendo en miles de cosas distintas... hoy descubrí un millón de cosas nuevas... y ya.... el arte subconsiente y otras cosas de la edición que ignoraba... ayer lapase lindo en la noche... me reí y me caí con todo y cerveza... para los que me conocen eso no es nada raro... comí granada y llevaba años sin comerla... se me antojó muchisimo y me la robé de la cocina... ya por fin presenté lo de la revista de edición de publicaciones y entregamos el video musical que por cierto quedo del asco... daba pena... yo ... mmm mejor me senté y me hice tonta... hoy bañaron a chloé y trae moños mexicanos en las orejas... de no ver eso habría olvidado que era el mes patrio... estoy perdida ... como que los días se me van demasiado rápido ... todos todos... bueno hay momentos aburridos que se me pasan demasiado lentos... como los domingos o mmm... algunas otras cosas que se me hacen eternas...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home